2008年10月23日星期四

可以休息一陣啦

T&D個presentation終於完左啦,捱左兩晚通宵係有成果既!!!!
為左配合主題,我地成組要去化妝扮小醜......個d唇高搞到我塊面有d敏感,點洗都係痕痕地,仲要帶埋頂小醜帽.....個頂小醜帽成班都問我地囉黎帶下影番張相
我都幾開心有d咁既情況架,成班都比我地感染左果個氣紛,不過個氣紛開頭係有少少恐怖,之後我地加入左搞笑既原素,幾work呀
我地今次最成功係attract到所有人attention,講真個句我地既編排真係幾好架,連irene都讚我地,今次仲唔要佢對我地另眼都看
其實仲有d相架....不過遲d先再post啦.....因為係人地影架

沒有留言: